תיעוד • הרבנים סיירו: מאמץ לפתור את הבעיות ההלכתיות בבית שמש

דוד לזר 3 Comment on תיעוד • הרבנים סיירו: מאמץ לפתור את הבעיות ההלכתיות בבית שמש
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיור הלכתי מרתק נערך אמש (שלישי) ברמת בית שמש ג' בהשתתפות רב השכונה הגאון רבי צבי פרידמן גאב"ד בד"ץ "מסורת" ורב שכונת אור החיים בבני ברק. והגאון רבי נתן הכהן קופשיץ רב הקריה החרדית בבית שמש.

במהלך כל התקופה האחרונה עמלים אברכים המתגוררים במקום על הקמת עירוב כשר ומהודר העונה על הצרכים המתבקשים של קהילה תורנית מתפתחת. בעקבות הבניה המסיבית בשכונה, מתעוררים כל הזמן בעיות חדשות, מאחר וגבעות וגדרות יורדים במהלך הבנייה וממילא הרבנים נדרשים לפתרונות חדשים.

כמו כן ענין המקוואות בשכונה עדיין לא מסודר כל צרכו, וכעת המקווה הראשון בשכונה נמצא באמצע בנייתו. בינתיים השימוש הוא במקווה זמני שאינו מסודר ככל הצורך ברחוב אחיה השילוני.

עקב כך, התכנסו הרבנים בצהרי היום כדי לדון בעניינים חמורים אלו, ולדון בבעיות ובשאלותת הלכתיות שונות.

צפו בתיעוד:

פרידמן קופשיץ בית שמש (1)

פרידמן קופשיץ בית שמש (2)

פרידמן קופשיץ בית שמש (3)

פרידמן קופשיץ בית שמש (4)

פרידמן קופשיץ בית שמש (5)

פרידמן קופשיץ בית שמש (6)

פרידמן קופשיץ בית שמש (7)



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    יפה מאוד, שרבני בית שמש הישנה מתאחדים סביב רב השכונה הרב פרידמן, בפרגון מלא והדדי, כך צריך להיות בכל מקום

  2. 2

    בתור תושב השכונה לא ידוע לי שהוא רב השכונה יכול להיות שהוא הרב של הבית כנסת שלו בשכונה אך זה לא עושה אותו רב השכונה, כל ביקור שלו נעשה מתוקשר, אך ורק בשביל להראות לציבור שהם השולטים במקום, אך מה לעשות שזה לא המציאות!!!

  3. 1

    בתור תושב השכונה שגדלתי בצעירותי בבני ברק, אני לא מבין מה הבעיה בו כרב? רק בגלל שהוא שייך ל"פלג"? אני מכיר אותו שנים, הוא תפס אותנו כשהיינו צעירים והחזיר אותנו לציבור החרדי… אחלה רב שבעולם, אין כאלה רבנים, תלמיד חכם עצום, וזורם… נכון, יש לו השקפות קיצוניות, אבל הוא רב פצצה,
    עוד לפני הרבה שנים, וזה לא סוד שהרב שך זצ"ל מינה אותו בכל רק איפוא שאפשר, והרב ניסים קרליץ סמך את ידו עליו והושיבו כדיין לצידו במשך 30 שנה, והרב אלישיב זצ"ל, ועוד, די – תפסיקו להיות כאלה קיצוניים לצד השני!!!